Quake.cz - czech quake fan site
 
Trailers: id Software, Killat0n
Start: Basics, Weapons
Tune it: Config Generator
Master it: Hud Generator
Platform: QL PRISM


 Co je Quake Live?
 Představení QL v Grunex.tv
 Chci zkusit QL


archiv
 
Join Us On Facebook!!

TDM PICKUP

Quake 4 guide by Hawr1x

Quake 3 ULTIMATE! guide by X|cht

Jak hrát Q2 ONLINE? by kkubass

QuakeWorld guide for newbies by JohnNy_cz

ezQuake modern Quakeworld client

nQuake QuakeWorld balíček

BREAKDOWN HQ

Quake Defrag Calendar 2007 by TopB

Encyklopedie Dooma a Quake by Pavel Trnčák

www.quakechannel.cz

http://quake2.gamepark.cz

MAXELL's HOME



q4.news  q4.news  q3.news  q2.news  qw.news
 25.08.2010 Kam směřuje QL?

Nedávno se na esreality objevilo ve fóru vlákno, kde se kdokoliv může zeptat SyncErrora na libovolnou otázku ohledně ql, o to víc toho chlapíka šlechtí to že občas na nějakou odpovi :). Pokud máte čas a chuť se prokousávat hromadou brekoutu ve stylu "ql sux", směle do toho, pokud ne, tak se vám tady pokusím vypsat pár zajímavých otázek a odpovědí které tam padly.

 

Chystáte se přidat více možnosti platebních period pro Pro/premium účty (například měsíční, tříměsiční, půlroční) a zavedení nových platebních metod, jako například paypal nebo platby telefonen?

  • Je možné, že v budoucnu přidáme i jiné periody, ale ještě o tom neni rozhodnuto. Rozhodně ale plánujeme přidat nové platební metody.

Jak by v budoucnu měli vypadat aktualizace obsahu?

  • Především mapy, občas i nové herní módy, ale rozhodně nechceme zavádět módy, které by šli proti komunitě.

Je možné, že se dočkáme GTV a je něco pravdy na tom že GTV nechcete spustit kvůli tomu, že sponzorům více vyhovuje stream?

  • Doufáme, že jí spustíme, ale zatím nevíme kdy. Není pravda, že sponzoři chtějí pouze stream.

Máte v plánu nějak upravit netcode, nebo jiné části hry, jako je spawn system nebo zbraně?

  • Určitě ano. Nedávno jsme přišli na několik myšlenek, jak netcode zlepšit, v příštích dvou týdnech chceme spustit testy na vyzkoušení různých věcí. Co se týká spawn systému, tak na konci QuakeConu jsme se sešli s hráči u "kulatého stolu", kde jsme se snažili zjistit jejich názor (opravdu jsme něco takového potřebovali) a doufám že po několika interních testech se nám ho podaří vylepšit.

Nechcete přidat žebříček/ligu ve stylu jako má Starcraft 2?

  • Stoprocentně něco takového přidat chceme.

Existuje nějaká možnost, že přidáte mód ve stylu defragu?

  • Myslím si, že když budeme přidávat nový mód, tak by defrag nebo podobný "speedrun“ mód mohl projít.

Máte v plánu přidat na web nějaký systém pro jednoduší přehrávaní dem? Pokud ano, je možné, že se přímo na webu objeví nějaký systém pro jejich sdílení?

  • Jistě máme v plánu zjednodušení spouštění dem z lokalním disku. Jsme ale zatím v raných diskuzích o tom jak, a jestli, vytvořit systém pro šíření dem přímo přes web quakelive.

Chystáte se nějak ql propagovat?

  • Určitě v rámci týdnů/měsíců

Jak často by jste chtěli aktualizovat obsah?

  • Byli bychom rádi kdyby se nám dařilo aktualizovat obsah zhruba jednou za měsíc.

Máte v plánu do hry přidat aircontrol nebo crouchslide v dalších módech ( s respawnem zbraní okolo 10/15 sec, nebo jiným vybalancováním zbraní) ?

  • Toto určitě nemáme v plánu

Co by podle vašeho názoru, měli být priority v nejbližší budoucnosti?

  • Turnaj/liga/rank systém přímo na webu, pokrok v sociálním systému na webu (v širokém slova smyslu, chceme dokonce vytvořit systém pro clan -vs- clan interakci ), zlepšení použitelnosti stránky pro stream a pravděpodobně nějaké přátelské módy nováčkům, zefektivnění použitelnosti stránky. Mám dlouhý list toho co považuji za důležité, jako například běžně požadované věci typu GTV, MVD, demo archiv, podpora kamery, update sdk nástrojů, různé in-game zlepšení teamplay módů (především aby public hry byly více záživné)

Máte v plánu nějak vylepšit systém lan serverů, tak aby organizátoři nemuseli měsíc dopředu psát ID email, aby nepotřebovali člověka z ID na nastavení serverů atd?

  • Chceme vyřešit způsob, jak nastavit lan servery vzdáleně pro různé akce. V tuto chvíli nám zabere hrozně moc času podpora takovýchto akcí. Proto nejsme schopni podpořit všechny akce.

 

                                                                                                                           -Kyng

Autor: 
Text: 


TABdBNwHLyaxlrJa 03:35 @ 16/07/11
Geez, that's unebliveable. Kudos and such.
 
Kyng 23:51 @ 28/08/10
Smasher: ve focusu uz to je nahozeny, tak mozna todle utery :)
 
Snt 07:09 @ 27/08/10
Chtelo by to tu pruhlednou postavicku na respech ve warmupu - ja tyvole uz ani nevim kde v ztn jsou po tech updatech - o novych mapach nemluve =)
 
p3tiny 15:39 @ 26/08/10
heh zrovna o tomhle vláknu sem se nedávno bavil s pár ex-defrag lidma z QL vlajek a shodli jsme se na tom, že syncerror rozhodně ví jak odpovědět tak, aby toho zároveň moc nesliboval:))
brát tohle malý inteview jako příslib něčeho bych asi nezkoušel.
 
pjr 13:07 @ 26/08/10
Sharpe, možná bys to taky nejdřív mohl zkusit hrát :-)
 
Sharp 10:25 @ 26/08/10
Snad to neskonci u "chceme, mohli bychom, chteli bychom"....
 
panSmasher 07:10 @ 26/08/10
jestli dodrzi slovo tak uz budu uplne spokojenej.. teda az uvidim guny u vsejch spoluhracu v tdm overlay-i ;)
 

  Quake.cz komunita na Discor  Quake kalbage 2014  Quake Live - Memorial 3  Praha - TDM LAN   QUAKECON 2013  Když je ta středa  Rozhovor s Tykem
last comments
  Quake 3 Guide - konfig, zbr  Trnávka 2k8 - Reportage - P  Euro Open Cup - Teams  Quake.cz komunita na Discor  Quake 3 Guide - komunita a
 
 
 
 
 
back to news

Czech Quake powered by InterneXt