Quake.cz - czech quake fan site
 
Trailers: id Software, Killat0n
Start: Basics, Weapons
Tune it: Config Generator
Master it: Hud Generator
Platform: QL PRISM


 Co je Quake Live?
 Představení QL v Grunex.tv
 Chci zkusit QL


archiv
 
Join Us On Facebook!!

TDM PICKUP

Quake 4 guide by Hawr1x

Quake 3 ULTIMATE! guide by X|cht

Jak hrát Q2 ONLINE? by kkubass

QuakeWorld guide for newbies by JohnNy_cz

ezQuake modern Quakeworld client

nQuake QuakeWorld balíček

BREAKDOWN HQ

Quake Defrag Calendar 2007 by TopB

Encyklopedie Dooma a Quake by Pavel Trnčák

www.quakechannel.cz

http://quake2.gamepark.cz

MAXELL's HOME



q4.news  q4.news  q3.news  q2.news  qw.news
 08.02.2007 Quake 4 Point Releas ßeta 1.4
To na co Quake 4 čekal poměrně dlouhou dobu je zde, máme tu ßetu 1.4ky. Co tento Point Releas přinese se můžete podívat v následujícím přehledu.

* Q4TV - Doufám že bude možnost pořešit

* BROKOVNICE: pravidelnější rozptyl
* RAILGUN: damage 90, počáteční ammo 5
* NAPALM: upraven splashdamage

* PAKY: chybějící paky jsou vypisovány do konzole
* SIMPLE ITEMS: vykreslovány níže k povrchu
* CLIENT-SERVER: upravena a vylepšena komunikace
* r_ignoreHWGamma: Quake 4 vám nerozplyzne barvy v systému

* ZVUKY: opraveny výpadky zvuku a sumění,
               vychytané rozmístění zdroje zvuku
* HITBOXY: upraveny na 8hranný kvádr
má to nějakej název? :)



UPDATE: Soutěže se dále hrají na verzi 1.3. A to až do té doby než vyjde nový Q4MAX a budou upraveny servery. Jelikož však 1.4ka stoji za to a pure serveru je poměrně dost, doporučuju záložní kopii Quake 4.
Nevidím enemyho?
- g_forceModel "player_marine_helmeted_bright" nebo "player_tactical_transfer_bright"
- Hawr1x
Související odkazy: iD Software, ESReality.com

Autor: 
Text: 


cuky 23:15 @ 12/02/07
zacina by uz legendou :) protoze nekdo takovy se tak casto nevidi :))))
 
rmng 20:30 @ 12/02/07
hehe
 
xatah 19:20 @ 12/02/07
ten walpeer si fakt neda rict.. ;)) jak ja se tesim, az toho cloveka uvidim na vlastni oci (imho si myslim, ze tenhle koment nepsal von...).

jinak to nemeni nic na tom, ze walpeer se musi videt nazivo ;) jinak tomu mytu neverim
 
NeXeR 14:23 @ 11/02/07
xatah: Mno na mne se nekoukej, já to jméno nevymejšlel. Němci no. ;)
 
rmng 13:45 @ 11/02/07
gg
 
raphox 13:17 @ 11/02/07
Walpeer zavidi? .)
 
Walpeer 12:33 @ 11/02/07
Bo ses nejvic teplomet...a vsem to dokazujes svou neutuchajici demenci :]
 
xatah 12:21 @ 11/02/07
cim to je, ze v kazdym slove obsahujicim anal me zacina prepadavat divnej pocit? :) prave je to nejhorsi pac mate slova jako, analyza, anály (naky ty spisy bo co), kanály... no hruza ;) vsude jsou analy
 
NeXeR 08:54 @ 11/02/07
A pro ty, kteří chtějí Quake4 a jiné hry, aplikace v Direct3D a OpenGL tweakovat ještě trochu víc, než samotná hra povoluje, umožňuje. Mám pro Vás program 3Danalize,
recenze v češtině zde: www.ce.wz.cz
 
NeXeR 16:01 @ 10/02/07
sts: Ono záleží na mnoha faktorech, ale r_swapinterval, pokud máš stabilní FPS, dělá divy.

Myslim, že kdyby jsme měli všichni LCD monitory a CRTčka by neexistovaly, tak by to tom ani pes neštěkl a nikomu by nevadilo, že se jede na 60FPS.

Jenže lidé radi srovnávají a neradi ustupují.

Možná tak za dva-čtyři roky budou cenově dostupná LCD, které by byly srovnatelné s CRT monitorem na 125hz. Do té doby to prostě nepůjde.
 
rmng 15:24 @ 10/02/07
to Hawrix- rekl jsi to krasne...skoro jsi me dojal:)
 
Walpeer 15:13 @ 10/02/07
Q4 je fakt skareda hra :O i na ultra high detaily vypada spatne :D /img401.imageshack.us/my.php?image=beznzvurz8.jpg
 
sts 14:54 @ 10/02/07
hrat quaka na lcd lze podle me jenom se swapintervalem 1, jinak je obraz uplne mimo, takovej "roztrhanej".
 
Legie 14:22 @ 10/02/07
Sensor: ty verze predtim nebyli beta
 
NeXeR 13:22 @ 10/02/07
Osobně rozeznám rozdíl mezi 60,85,100 a 125FPS. Je to prostě plynulejší.
Cítíš se jako v Q3A. Můžeš si nastavit r_swapinterval "1" při 125Hz monitoru.

Dle mého názoru IDsoftware zavedlo 60FPS kvůli tomu, že LCD "jedou" na 60Hz. Tudíš předpokládali, že budou všichni spokojení. Jenže hrát na LCDčku Quaka je něco nepopsatelně odpudivého. ;)
 
Saharák 13:12 @ 10/02/07
Má v q4 nějaký význam 125 FPS?
 
NeXeR 12:58 @ 10/02/07
Walpeer: Jak nemam počítat s GTR? Vždyť IDsoftware přebralo skoro všecho z GTR. Kdo si myslíš že přišel s netcodem, hitboxama a r_forceambient? :) Topolánek ani Paroubek to nebyl. Bůh ví, kdebychom těd bez TTK-Bandita byli. Za to mu patří dík, kvůli němu se Quake4 stal takovým jako je právě teď.

Zde jsem si dovolil tutoriál pro všechny, kteří se chtějí něco dozvědět o Tweakování grafiky u Quake4.
www.ce.wz.cz
Článek se jmenuje: "How to get 125FPS on 8years old graphic card. " :)
 
senzor 12:47 @ 10/02/07
Tak je to beta, nevim co ocekavas - ze to bude uplne bez chyb?
 
Legie 12:26 @ 10/02/07
Mel bych to skusit protoze sem zatim vyzkousel každý patch a vzdy me to hraní vydrželo tak týden ... u predposledni verze to byl mesic.....ze by to byl ted rok??? kdoví..
 
Walpeer 11:57 @ 10/02/07
jj jen krapet chybka r_displayrefresh je cheat jo ? od kdy :D fakt 65 hz do voci je des.
 
Hawr1x 11:19 @ 10/02/07
sem si rikal, co tu po tak dlouhy dobe dela pan NeXeR a on ma takhle plan ... ZuPPa!

... v tohle imho doufaji snad vsichni Q4 hraci po celem svete - ze lidi co to zkusili na zacatku a nebyli happy nebo jsou na vazkach pochopi to co oni vedi uz nejakej ten mesic od vydani PR 1.3 a zakoupeni adekvatniho HW ... Q4 je doooost nejferovejsi pokracovani a parit ho je nejvic fun.

AD HW -> P4 @ 3.2GHz vs Core2Duo 6600 = UPLNE jina hra.
 
Walpeer 11:16 @ 10/02/07
to NeXeR nepocitej ale s GTR :)
 
raphox 10:49 @ 10/02/07
ať se tak stane s pozehnanim bozim. amen.
 
NeXeR 04:13 @ 10/02/07
Pánové, dle mého názoru před námi stojí něco, čeho můžeme využít a vratit Quake4 na českou scénu ve velkém. Ta hra má konečně "vše", co kdy kdo vyžadoval. Tento patch předčil několikrát moje očekávání. Například o těch FPS jsem ani nesnil. Syncerror mi a všem ostatním vždy napsal jen, že to nejde. Ejhle jde, když se chce. ;) A jestli někomu neco chybí k dokonalosti, napište Syncerrorovi na esreality, on bude zajisté poslouchat.

Zavěrem jen toto: Noví lidé, nové klany, podpora ve velkém měřítku. Broadcast zápasů z lig, kterých bude požednaně. Deset dvacet třicet českých serverů, plných. :))) I wish it will be true...
 
xatah 03:32 @ 10/02/07
hrajte qw... me to doslo uz davno
 
Zgr 02:52 @ 10/02/07
no hlavne, ze vime, o co de :))
 
rmng 23:32 @ 09/02/07
to je asi jediny o co idsoftu slo:)
 
rmng 23:31 @ 09/02/07
jojo novej patch vzbuzuje radu emoci a rozcarovani o prostorovych telesech:)
 
Hawr1x 19:32 @ 09/02/07
-- prohlasuju ze do tohohle oboru nebudu moc fusovat a osmibokej hranol nechame bej - doporucuju zadat tohle souslovi do vyhledavace, dovite se hafo zajimavejch veci :)
 
Santa 18:15 @ 09/02/07
2 Dufo : " RAILGUN: damage 90, počáteční ammo 5 ....vsak to uz ani nieje quake!" v QW zadnej rail neni a je to nejvic QUAKE.
 
NeXeR 16:01 @ 09/02/07
2 Polom: Nemáš zač.
 
Polom 15:47 @ 09/02/07
2 Nexer: Jo dik uz to video mam
 
Walpeer 15:01 @ 09/02/07
tak to je snad samo ze to nebude r_ lol :)
 
sts 14:28 @ 09/02/07
je to g_forcemodel ne r_, uz sem zacinal bejt nasranej ze maj dalsi bug a pak me napadlo si precist readme :X
 
NeXeR 13:56 @ 09/02/07
Zgr: Růh, vrchol, hrana, vana, Dana. Who cares? :D
 
Zgr 12:44 @ 09/02/07
nemluvi on o rohu? :)
 
NeXeR 10:43 @ 09/02/07
Zubb: A to si mne ještě nezažil při zkoušce. :D
 
Saharák 10:27 @ 09/02/07
!))
 
Zubb 10:04 @ 09/02/07
... prokazal jsi v sobe vyborne manazerske schopnosti - napsat deset radku profesionalne vypadajicich kecu o hovne :)
 
NeXeR 09:31 @ 09/02/07
Datum vložení komentáře mne zajisté omlouvá za jistou nepřesnost výkladu slova hrana, kterou jak známo bývá za velmi specifických situací možnost považovat za vrchol, který nápodobně může být považován za hranu. Záleží na rozlišovací schopnosti pozorovatele, nehledě na to, že používaná čeština, nemyslím tím matematickou, které je dle mého názoru vcelku zbytečně složitá a zastaralá, umožňuje různý výklad pojmů hrana/vrchol. Hranu v mluvené češtině, tím myslím češtinu běžne používanou v každodenní mluvě, může mluvčí, tím myslím člověka, který provádí činnost mluvy, považovat za několik různých geometrických utvarů, především objekt s jakýkoliv pokřivením ve více jak v jedné ose včetně. To je myslím všem jasné.
 
Manning 09:05 @ 09/02/07
lol =)
 
NeXeR 08:54 @ 09/02/07
Mno tak vrcholů, ale to nemění nic na tom, že je to blbě. :D
 
Saharák 08:26 @ 09/02/07
Sakryš neměl jsem se zdržovat se čtením dalších komentářů, mělo mě napadnout, že po takové botě půjdou inžinýři jako slepice po flusu. !)
 
Saharák 08:23 @ 09/02/07
"Krychle/kvádr je 8mi hranné těleso.", taky slušný odhad dá někdo víc?
 
sh 08:13 @ 09/02/07
:))) krychle a kvadr jsou sestisteny a maji 12 hran :)
 
NeXeR 04:38 @ 09/02/07
Jo jinak ty hitboxy jsou 16ti hranné. :)
Krychle/kvádr je 8mi hranné těleso.
 
duFo 00:23 @ 09/02/07
* RAILGUN: damage 90, počáteční ammo 5 ....vsak to uz ani nieje quake!
 
rindo 22:40 @ 08/02/07
walpeer uz chod a neopakuj to tolko lebo aj tak ti nikto nenapise ze mu budes chybat :P
 
raphox 22:15 @ 08/02/07
jeste ze tak :D
 
Walpeer 21:01 @ 08/02/07
NO SAMOTNEJ PATCH JE DOBREJ ALE DOKUD NEBUDE FULL A q4MAX TAK NEMA CENU :).Jeste ze jedu pryc :>
 
Hawr1x 20:29 @ 08/02/07
jj, proste si moc zvyklej na bright skiny atd, ale bezi to hafo svizne. Musis se ucit trochu jinak skoky kvuli modelu, ale zase lip prolitnes uzkejma chodbama. Rail 90 je ferovka, brokarna taky... proste + v kazdem pripade.
 
raphox 20:15 @ 08/02/07
bez Q4Maxu nahovno
 
krysa 20:13 @ 08/02/07
a uz ste to vubec nekdo hral ? jaky to je ? :P
 
Dloob 18:24 @ 08/02/07
to s tim railem dokaze cloveka odradit, to mi nemely delat =/ to si radsi projedu znova singel :)
 
Santa 15:12 @ 08/02/07
ing ;)
 
sh 14:12 @ 08/02/07
autor by si mel proletet zakladni pojmy z geometrie ... osmihranny kvadr :)) (kvadr je prostorove teleso)
 
Walpeer 13:37 @ 08/02/07
no ta krytka byla problem :P samotne nasazeni pak ani ne 30s i s chladicem.
 
NeXeR 13:21 @ 08/02/07
Walpeer: Nemáš to někde natočené? 15minut rvát CPU do patice, to je snad světovej rekord. Budeš slavnej!
 
Walpeer 12:34 @ 08/02/07
Proc bych ho otacel ze jo :).Jako nejvetsi joke stimhle procakem bylo to kdyz sem skladal PC no a na tom procaku ze spoda je takovej cernej plast kterej se musi kupodivu sundat :) no a ja to tam cpal stim :D asi po 15 min mi doslo ze je asi nekde problem :P mezi tim mi spadl i nazem jj procik si uzil :) ale jede jak ma musim zaklepat :>
 
NeXeR 12:28 @ 08/02/07
Walpeer: Když ten procák otočíš, tak se ti nevejde do patice. :D
Mno já mam svojí starou A64ku 1,8 taktlou na 2,5Ghz(jde i víc, ale nemam proč).

Polom: Hodim ti link zatím do guestbooku na wewewe.ce.wz.cz :) Pak někdy udělam sekci movie. ;)
 
Walpeer 12:13 @ 08/02/07
NeXeR myslim ze procak je ok :) C2D pretocenej na 3.2 Ghz :)
 
Hawr1x 12:10 @ 08/02/07
ßetu uploadovat nebudu pac mirroru je opravdu tuna. Full verze bude samozrejmě na Quake.cz FTP
 
NeXeR 12:00 @ 08/02/07
Manningu: My o voze a ty o koze. :)
 
Manning 11:51 @ 08/02/07
hele fakt neni nutny to uploadovat ..

wewewe.esreality.com/?a=post&id=1327670
 
msth 11:49 @ 08/02/07
je to nouma ten wlp :) on ma, on ma, on ma...proste ma nato vek ,)
 
Manning 11:49 @ 08/02/07
kua :) to melo byt : legie jenm ? a nejak sem omylem zmackl enter ;)
 
Manning 11:48 @ 08/02/07
leg
 
NeXeR 11:48 @ 08/02/07
Polom: Jdu na to, hodim to na filefront a pak na www.ce.wz.cz hodim link, tak se tam podivej. (dneska kolem jedne hodiny)

Legie: Už se kolem toho zakládají kulty. TV Nova má prý už dokonce fotky.

Walpeere: Hlavně ať máš pořádnej procák, grafika je ti u Quake4 na dvě věci(Stačí cokoliv rychlejší než GF3 včetně). Pokud chceš mít 125FPS stabilně, což pochybuju, že tak budou nastavené servery, tak budeš muset mít něco na úrovni A64 Venice na 2,5Ghz(realné frekvence).
 
Legie 11:07 @ 08/02/07
No o te GF8800 sem uz tak 10530530200 slyel!
 
Walpeer 10:39 @ 08/02/07
A kdo ty ses ze bych ti mel odpovidat?
 
uNfi 09:40 @ 08/02/07
za 10 dni sa jebnes o zem konecne walpeer ? :D
 
Walpeer 09:09 @ 08/02/07
Q4TV fajn :) ostatni je nepodstatny :P me dava gf 8800 pri nej. rozliseni nej.detailech nej nej nej porad 63fps :o skoda ze to nezvedli na 125fps :)No hlavne aby vysel nakej ten new q4max :] i kdyz toho se asi ja nedockam... uz jen 10 dní :> panove.
 
Polom 07:39 @ 08/02/07
to Nexer: Prosimte nemohl by jsi sem hodit najakej link na stahnuti tveho muvi z raneho zacatku Q4?

PR. Uz se tesim ay to doma testnu :)
 
NeXeR 05:33 @ 08/02/07
Jinak to vypadá, že zvedli FPS(dle nastavení serveru). To aby si člověk zase kupoval grafiku. :D

Jinak co jsem měl teď možnost hrát na serveru s pár lidma, tak to vypadá velmi dobře.
FPS tam byly nastavené na 100, hitboxy jsou tam, kde mají být. Dokonce ani žádné jiné problémy se nevyskytly.

S tima FPSkama je to fajn, ale škoda, že nechali defaultně 60 = nehnuli jsme se.
Snad jim to v plné verzi dojde, že když mi to dělá na grafice z roku 1999 50-100FPS dle počtu hráčů a různých efektů, tak drtivá většina lidí té 100 dosáhne stabilně. Tak i tak, je fajn, že to jde nastavit.

Sečteno a podtrženo, FPS je vlastně jediná věc, kvůli které jsem Syncerrorovi psal. Takže já jsem spokojen.

To-> Xicht: Ale CPMA vQ3 je stejně lepší, ne? ;)
 
NeXeR 03:06 @ 08/02/07
God bless Esreality.
 
NeXeR 02:40 @ 08/02/07
Všechno dobrý, jen by mohli udělat více mirrorů, než to někam postnou. Tahat to 20kBps je fakt zážitek na tři hodiny. Jdu si k tomu pustit film.

Jinak to vypadá celkem slibně. Snadto na té mé "GF2" poběží v 63FPS stabilně.
Někdo by mohl založit český server.
 
[TA]Xicht 02:18 @ 08/02/07
Jeee to je lejm jak se zase vsichni budou vymlouvat ze je to "beta" pokud tam bude neco posranyho...:]

ad hitbox: Asi tomu rikaj "octogonal" hitbox, viz funny clanek (hlavne pics:) na ESR - www.esreality.com/?a=post&id=1324401
 

  Quake.cz komunita na Discor  Quake kalbage 2014  Quake Live - Memorial 3  Praha - TDM LAN   QUAKECON 2013  Když je ta středa  Rozhovor s Tykem
last comments
  Euro Open Cup - Teams  Quake.cz komunita na Discor  Quake 3 Guide - komunita a   Záviděníhodná návštěva id S  Rozhovor s Debtorrem
 
 
 
 
 
back to news

Czech Quake powered by InterneXt